Vive la France! - Reisverslagen van Arine van Holland - WaarBenJij.nu Vive la France! - Reisverslagen van Arine van Holland - WaarBenJij.nu
Vive la France!

Om de Franse taal en cultuur beter te leren kennen, heb ik besloten om hiervoor naar Frankrijk te gaan. Gedurende 4,5 maand ben ik op camping Esterel in Saint Raphaël te vinden. Als animatrice is het mijn taak om de camping gasten te vermaken, van jong tot oud. Ik zal hier internationale gasten vermaken, dus naast Frans zal ik ook Engels en Nederlands spreken. Aan het begin zal ik alleen of samen met een ander verantwoordelijk zijn voor de activiteiten en in het hoogseizoen wordt het team uitgebreid en zullen er 10 animators en animatrices werkzaam zijn op de camping. Een mooie gelegenheid om internationale vrienden te maken!

Recente Reisverslagen:

20 Mei 2014

Sterren camping!

07 Mei 2014

Eindelijk mijn eerste verslag!
Arine

Ik droom er al heel lang van om (tijdelijk) in Frankrijk te wonen. Die droom is nu werkelijkheid geworden. In het voorjaar en de zomer van 2014 mag ik via Zomerjobs als animatrice op camping Esterel-Caravaning in Zuid-Frankrijk werken. Ik ga de miniclub doen, maar ook sport- en avond activiteiten organiseren voor de gasten. Ik hoop dat dit een onvergetelijk avontuur gaat worden en wil jullie via deze weg laten meegenieten van mijn avonturen en bezigheden op de camping en daarbuiten!

Actief sinds 16 April 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8543

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 31 Augustus 2014

Vive la France!

Landen bezocht: